Συχνές ερωτήσεις
Εάν παραλάβω το προϊόν φθαρμένο ή σπασμένο κατά την αποστολή τι μπορώ να κάνω;
H ArtCulture σας προσφέρει δωρεάν αντικατάσταση εφόσον παραληφθεί η παραγγελία σε κακή κατάσταση με υπαιτιότητα της συνεργαζόμενης courier. Απλά ενημερώστε μας έως και 2 μέρες αφότου το παραλάβετε.
Εάν το προϊόν δεν είναι αυτό που φανταζόμουν ή άλλαξα γνώμη και θέλω άλλο χρώμα π.χ., μπορώ να το επιστρέψω;
Προσφέρουμε αντικατάσταση με προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών διαβάστε την ενότητα τρόποι αποστολής.
https://art-culture.gr/tropoi-apostolhs/
Έχω παραγγείλει 3 προϊόντα αλλά θέλω ξεχωριστή συσκευασία για το καθένα καθώς πρόκειται για δώρα με διαφορετικούς παραλήπτες. Γίνεται;
Παρακαλώ κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο check out σημειώστε το στο ενημερωτικό πεδίο και θα σας εξυπηρετήσουμε με την καλύτερη δυνατή λύση.
Μπορείτε να προσθέσετε τις ευχές που θα σας γράψω σε μια κάρτα μέσα στην συσκευασία καθώς είναι για δώρο;
Η ArtCulture για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας προσφέρει δωρεάν αυτήν την υπηρεσία , κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο check out υπάρχει πεδίο ευχών.
Τα προϊόντα τι προέλευσης είναι; Εισαγόμενα;
Όλα τα προϊόντα της ArtCulture είναι ελληνικής κατασκευής , χειροποίητα ή βαμμένα στο χέρι, συνοδευόμενα από τα πιστοποιητικά αυθεντικού ελληνικού προϊόντος.